Voit jättää rukouspyyntösi ja huolesi tähän Vieraskirjaan.Rukoilemme niiden jokaisen puolesta. Voit myös jättää kiitosaiheen,tai jotain muuta mitä tarpeesi koskee.

Kirjoittaja vaimo, 14. loka, 2013

muistakaa rukouksin miestäni ei ole uskossa ja vaikeiden asioden edessä ja että ennenkaikkea pelastaisi ja koko perhekuntaa herra tietää kaiken

Kirjoittaja Ilona, 12. loka, 2013

Perhesuhteidän parantumisen puolesta pyydän esirukousta!

Kirjoittaja uskonsisar, 10. loka, 2013

jätän pyynnön... herra näkee meidän elämän missä mennään että saataisi voimaa näihin päiviin mitkä vaellamme vielä täällä ennen kun pääsemme kotiin herran luokse.. aamen siunausta kaikille

Kirjoittaja petri, 9. loka, 2013

muistakaa mun lapsia rukouksin että jumala pelstais ja varjelsi. ja että he löytäisivät uskovaiset kaverit elämäänsä,

Sähköposti:

@hotmail.com

pikimies69

Kirjoittaja uskon sisar, 9. loka, 2013

jätän rukous pyynnön... meijän perheitten tilanteen herra näkee mikä tilanne on. ja koskettaisi heitä ja auttaisi näkemään elämän hyvän puolen mitä on kulkea herran tietä kuinka maljon on saatavaa tällä tiellä. aamen.. ja siunausta ja rukoilen teidän puolesta jotka olette jättänyt rukous pyynnön. siunausta kaikille

Kirjoittaja raineri-natasa, 8. loka, 2013

Jätän rukous pyynnön...että herra koskettaisi minua pyhän hengen rauhalla antaisi minulle rauhan ja ottaisi minulta pelon pois kärsin pahasta masennuksesta joka vaikuttaa perheeseenikin kiitos jeesus että lapseni ovat terveitä ja perheeni on koossa..ja kiitos siitä että sain uudistua uskon tiellä muistakaa rukouksissa minun perhettä ja myös sukulaisiani...aamen

Sähköposti:

@gmail.com

autio1992

Kirjoittaja uskonsisar, 7. loka, 2013

jätän rukous pyynnön olen menossa sairaalaan 22.10 herra tietää asian miksi, olen rukoillut että herra antaa mulle mahdollisuuden saada tää asia hoidettua koko sydämmestäni haluasin tämän onnistuvan. tiedän että herralla on vain mahdollista muuttaa tää asia.. luotan asian herran huomaan, kiitos herralle kaikesta kiitos että herra kuulee heikommanki rukouksen aamen. siunausta kaikille..

Kirjoittaja sisar Herrassa, 6. loka, 2013

Olen laitellut paljon erilaisia viestejä hoitotahoille. Olen laitellut niitä, koska olen kokenut olevani aika yksinäinen siten, että vaikka minulla on jonkun verran kavereita ja ystäviä, niin jotenkin tunnen olevani silti ainakin joskus yksinäinen ja yksinäisyys masentaa minua ja tulee tarve pitää yhteyttä johonkin. Hoitajat ja lääkärit tuntuu sellaisilta että niille viestien laitto jotenkin vähentää yksinäisyyttä ja siksi olen kokenut tärkeäksi viestit heille. Mutta kun laittaa jatkuvasti viestejä hoitavalle taholle, siitä voi seurata monenlaisia ongelmia, esimerkiksi jos teen joskus lapsen, niin minun ei anneta lasta pitää, koska olen laitellu hoitotaholle viestejä ja se käytös on niin erikoista, että luullaan, että en osaisi hoitaa lasta. Viestien laitto ei sinällään edes liity esim lasten kohteluun mitenkään, mutta hoitotaho ajattelee asiaa aina laajemman näkökulman kautta ja saattaa pitää viestien laittoa esim vastavuoroisuuden puutteena tai häiriköintinä yms. Vaikka itse tiedän, että yksinäisyys on suurin syy sille ja itsekin tiedän miten pöhköä on laitella viestejä jollekin hoitotaholle, mutta kun tuntuu niin yksinäiseltä niin tuntuu, että edes se viestittely niille antaa asiaan jotakin lohtua. Voitteko uskovaiset rukoilla näitten asioitten puolesta, että Jumala varjelee minua esim siltä, että lapseni otettas huostaan kun se syntyy ja että Jumala antaa minulle viisautta ja ymmärrystä ja maltillisuutta siihen, etten häiritse enää hoitotahoja viesteilläni. Rukoillaan myös, että saisin ihan vapaa-aikaan mielekkäitä ihmissuhteita, että ei tarvitsisi enää hoitotahon olla se, jonka kanssa haluan ystävystyä. Kiitos muistamisesta.

Kirjoittaja sisar, 3. loka, 2013

pyydän esirukousta avioliiton puolesta mies ei ole uskossa ja on todella vaikeata herra ilmesty sinua tarvitaan

Kirjoittaja Maria, 30. syys, 2013

Miehelläni on vaikea tilanne töissä. Anna uudelle johtajalle viisautta luotsata tilanne viisaasti läpi. Anna miehelleni viisautta esittää asiat oikein.Auta, että mieheni ei masentuisi.
2. Poikani on menossa ammattiauttajalle,ohjaa hänelle hyvä terapeutti, ja auta Herra sinä itse häntä. Kiitos että kuulet, ja vastaat. Jeesuksen nimessä amen.

Kirjoittaja Kutisevat kädet, 29. syys, 2013

Kärsin vaikeasta käsi-ihottumasta,pelkään jotain sairautta.

Kirjoittaja Epätoivoinen äiti, 29. syys, 2013

Lapseni sairastaa paniikkihäiriötä,muistathan rukouksin,on todella hätä,lääkkeet ei vielä auttaneet.

Kirjoittaja R, 29. syys, 2013

Rukouspyyntö perheeni puolesta että jumala korjaisi kaiken ja antaa äidille voimaa jatkaa

Sähköposti:

@hotmail.fi

Rosita_florin

Kirjoittaja uskonsisar, 28. syys, 2013

ruokouspyyntö perheeni puolesta ja että herra auttais arkielämmässä ja asunto asiassa herra näkee ja tietää kaiken

Kirjoittaja uskonsisar, 14. syys, 2013

jätän kaiken sinun käsiisi herra sinä olet ohjaava meitä tielläsi ja kerrot mitä pitää tekemän, kiitos että olet pitänyt huolen ja kuullut rukoukset jätän herra sinun huomaasi minun sairaalaan menon siunaa ja varjele meitä kaikelta pahalta anna voimaa päiviin taistella maailmaa vastaan. aamen

Uusimmat kommentit

03.12 | 11:10

Hei, Risto. Tämä on Hengellinen kotikirjasto, ei Mairen kotisivu. ...

03.12 | 04:10

En ole aikoihin kuullut mitään näin upeita.Syvät,kaun...

26.11 | 22:13

Aivan upeita ja koskettavaa musiikkia.Vierailit,säestit ja lauloit Varapäree...

03.11 | 15:39

Tässä kansiossa, Markon kuvia-ensimmäinen ylläpitäjä. Myös ...