MORMONI NAISEN KOKEMUS KUOLEMAN RAJAN TUOLTA PUOLEN

Key Lynn Trimble
Tämä on Key Lynn Trimblen kertomus siitä kuinka hän kuoli, joutui Helvettiin ja kuinka hän Jumalan armosta heräsi takaisin eloon ja otti Jeesuksen vastaan Herrakseen ja Pelastajakseen.
Alkuperäisessä videossa jonka olen kääntänyt Suomenkieliseksi tekstiksi, on melkoisen huono äänen laatu, joten pahoitteluni mahdollisia käännös virheitä.

Haastattelija:
”Seuraavan vieraani elämä oli vaakalaudalla kahdeksan minuutin ajan, sen jälkeen kun hänelle erehdyksessä annettiin morfiinia joka sai hänen hengityksensä pysähtymään. Hän oli kirjaimellisesti kuoleman partaalla, hänellä oli kauhistuttava kokemus joka muutti hänen elämänsä. Hän on täällä Club 700 ohjelmassa puhuakseen siitä. Olkaa hyvät ja toivottakaa tervetulleeksi Dallasista, Texasista, Key Lynn Trimble. Key Lynn, olemme iloisia siitä että olet mukana ohjelmassa. Sinä olit sairaalassa syystä että?”

Key Lynn:
”Minun mieheni oli tullut kotiin sinä päivänä, ja löytänyt minut kotoa, kuolemasta naisten ongelmiin liittyvään verenvuotoon, kylpyhuoneen lattialla. Mieheni ja minä olimme olleet osana yhtä maailman isoimmasta kultista, ja minä olin alkanut lukea Raamattua, sillä naapurini joka oli Babtisti, oli antanut minulle Uuden Testamenti.n Ja se oli ensimmäinen kerta kun olin koko 16-vuotisen avioliittomme aikana lukenut Jumalan Sanaa. Me olimme kuuluneet tähän kulttiin emmekä lukeneet Jumalan Sanaa, paitsi riidelläksemme Kristittyjen kanssa. Jumala oli alkanut tehdä työtään minussa kun tämä tapahtui. Mutta minä olin niin kamalassa sekaannuksen tilassa, että kun mieheni löysi minut, sinä aamuna menin makuuhuoneeseeni neljän kuukauden sairastelun jälkeen, ja sanoin Jumalalle: 'Jumala minä en tiedä oletko sinä todellinen. Minä en tiedä kuka sinä olet, minä en tiedä kuka minä olen ja minä haluan vain kuolla.' Ja minä kirosin Jumalaa ja minun perheeni. Minä otin pelkoni ja huusin ne seinille. Noin kolme tuntia myöhemmin minun mieheni löysi minut vuotamasta kuiviin kylpyhuoneen lattialla.”

Haastattelija:
”Joten hän nosti sinut ylös ja vei sinut kiireisesti sairaalaan. Sitten sairaalassa kävi ilmi lisää ongelmia.”

Key Lynn:
”Kyllä, minä vuosin verta niin pahasti että he nukuttivat minut, mutta kun he antoivat minulle verta, se ei pysynyt kehossani, veri vaan jatkoi vuotamistaan. He tekivät minulle leikkauksen, jonka keston takia, sekä sen takia kun minua pidettiin nukutuksessa, lääkäri oli määrännyt ettei minulle saa antaa mitään lääkkeitä. Viideltä iltapäivällä, hoitaja joka ei ollut lukenut lääkärin ohjeita, tuli ja antoi minulle pistoksen. Hengitykseni pysähtyi ja minä näin henkeni lähtevän kehostani. Minä seisoin sänkyni yläpuolella ja katselin kun hoitohenkilökunta teki työtään. Myös minun äitini oli huoneessa. Ja minä ajattelin, ”hyvä, minä olen kuollut.” Ja minä en tiennyt että uskonto jossa olimme sisällä ei tulisi pelastamaan minua Helvetiltä.”

Haastattelija:
”Sinä odotit autuasta kuoleman jälkeistä elämää, eikö niin?

Key Lynn:
”Kyllä. Meidän uskonnossamme meille oli opetettu että meistä voisi tulla niinkuin Jumala, ja että olisi muita jumalia ja me menisimme yhdessä Taivaalliseen Valtakuntaan. Sen sijaan minun henkeni vietiin alas itse Helvetin kuoppaan. Ja minä näin sen paikan ja kuulin demonien huutavan, ”Me saimme taas toisen”, ja se oli niin kauhistuttavaa että minä rukoilen Jumalaa ettei kenenkään tarvitsisi mennä siihen paikkaan. Ja minä kuulin ihmisten huutavan tuskissaan ja anellen, ”Miksi minä olen täällä? Miksi minä olen täällä?” Ja tätä minäkin toistelin, ”Miksi minä olen täällä, ja missä tämä paikka on?” Kirkko johon kuuluimme ei uskonut Helvettiin tai Ristiin.”
Haastattelija:
”Joskus lääkärit sanovat että tälläinen on vain psykologista toistoa jostakin siitä mihin sinä olet uskonut lapsena, mutta sinä et uskonut Helvettiin ja sinulla ei ollut mitään aavistustakaan siitä. Mutta sinä sanot että sinun kehosi imettiin sinne?”

Key Lynn:
”Kyllä, minun henkeni meni Helvetin kuoppaan, ja siellä oli synkkää ja pimeää, ja siellä oli paljon liekkejä ja valtava määrä kuumuutta.”

Haastattelija:
”Pystyitkö sinä tuntemaan tämän kun olit siellä?

Key Lynn:
”Kyllä, minusta tuntui tukahduttavalta, ja kuulin kun demonit nauroivat sanoen, ”Me saimme taas toisen.”

Haastattelija:
”Mitä sinä tunsit? Pystyitkö sinä tuntemaan kaiken henkiruumiissasi, kun kehosi oli selvästi sairaalan pöydällä? Mitä sinä koit? Tunsitko kauhua?”

Key Lynn:
”Kyllä, minä olin kauhuissani ja minä jatkoin huutamista, ”Minä en kuulu tänne! Minä en kuulu tänne! Miksi minä olen täällä?” Ja kahdeksan minuuttia myöhemmin, minun lääkärini, joka oli Pyhällä Hengellä täyttynyt Kristitty, tuli huoneeseen ja Pyhä Henki puhui hänelle että minulle pitää antaa suonensisäinen lääke tai muuten he tulisivat menettämään minut. Ja kun lääkäri antoi minulle lääkkeen, minun henkeni imettiin suoraan takaisin minun kehooni. Minä sanoin lääkärille että olin ollut kuolleena. Lääkäri tiesi että Jumala tekisi jotain minun elämälläni ja Pyhä Henki käski hänen mennä kotiin rukoilemaan että saisin elää fyysisesti ja saisin toisen mahdollisuuden oppia tuntemaan Jeesus Herranani.”

Haastattelija:
”Ja sinä opit tuntemaan hänet.”

Key Lynn:
Kyllä, Halleluja.

Haastattelija:
”Aamen. Miten sinä opit tuntemaan oikean totuuden?

Key Lynn:
”Okei, koko yön minä menin Helvettiin ja takaisin. Minun henkeni jätti ruumiini ja jouduin takaisin Helvettiin samaan aikaan kun kehoni lopetti hengittämisen ja minulla oli ongelmia selviytyä leikkauksesta. Minun äitini oli minun kanssani, ja minä jätin ruumiini, aina kun näin kävi minä syöksyin suoraan Helvetin syvimpiin osiin, joutuen yhä syvemmälle ja syvemmälle. Minä kuulin yhä useampien ihmisten huutavan ja en voi edes kertoa sinulle kuinka kauheaa kauheaa se on, koska siellä kuopassa on miljoonia ihmisiä ja he eivät voi päästä ulos. Ja noin viiden aikoihin aamulla, minä näin pienen valon täplän kuopassa, ja siinä oli meidän ystävämme joka oli ollut tässä uskonnollisessa systeemissä ja kuollut Jouluna ja hän sanoi minulle, ”Älä tee samaa virhettä minkä minä tein.” Jos en olisi tunnistanut hänen ääntään en olisi tuntenut häntä, sillä hän oli niin kovassa tuskassa ja kärsimyksessä. Minä tiedän nyt että Jeesus Kristus otti kuoleman ja tuonelan avaimet pois paholaiselta ja antoi käskyn että minut piti päästää ulos tuolta paikasta. Minä juoksin kohti kuopassa ollutta valonsädettä joka nousi ylöspäin taivaisiin. Se oli kaunis, valtavan iso ja kirkas tunneli. Sen tunnelin päässä oli suuri palava kultainen risti ja meidän Herramme Jeesus Kristus seisoi sen edessä kaikessa voimassa ja kunniassaan. Minä lankesin kasvoilleni ja sanoin, ”Minun Jumalani ja Pelastajani, anna minulle anteeksi.” ja hän puhui nämä sanat minulle, ”Etsi Jeesusta Kristusta ja Ristiä, jätä mormoni kirkko tai Helvetti josta lähdit tulee olemaan sinun iankaikkisuutesi.” Minä sanoin, ”Minun Jumalani, minun Herrani, anna minulle anteeksi” ja hän ojensi kätensä minulle ja sanoi, ”Tyttäreni, älä itke, sinulle on annettu anteeksi”. Minä huusin, ”Halleluja!” ja juoksin hänen käsivarsilleen ja minusta tuli yksi hänen kanssaan. Hän on elossa, hän on todellinen, eikä hän ole kuollut Jeesus. Kunnia (Jumalalle)!¨”

Haastattelija:
”Kiitos kun tulit haastateltavaksi.”

Omat loppu kommenttini:
Vaikka kuinka haluaisimmekin kovasti uskotella sitä itsellemme, tämä kokemus ei ole valhetta, mielikuvituksen tuotetta tai kuolevan ihmisen hallusinaatio. Ihminen on iankaikkinen luomus ja tässä on jälleen kerran yksi todistus siitä. Elämä alkaa varsinaisesti vasta sitten kun ihminen kuolee. Samankaltaisia kokemuksia on sattunut lukuisille ihmisille ympäri maailmaa riippumatta heidän uskonnollisesta taustastaan.Yhteistä kaikille näille kokemuksille on ollut se että sen läpi käynyt ihminen on muuttunut täydellisesti. Jumala haluaa pelastaa myös sinut iankaikkiselta kadotukselta. Hän uhrasi ainokaisen Poikansa sinun edestäsi, jotta sinun ei tarvitsisi koskaan joutua tuohon vaivan paikkaan. Sinun vastuullesi jää tehdä uskoa Jeesukseen ja ottaa hänet vastaan Herranasi ja Pelastajanasi, sekä pyytää syntejäsi anteeksi ja tehdä niistä parannus.


Tämän jälkeen on hyvä hakeutua johonkin seurakuntaan jotta voit vahvistua uskossasi muiden Kristittyjen yhteydestä, sekä lukea Raamattua, Jumalan sanaa.

Entisen mormonin todistus

olavi Kokkonen - mormonit Raamatun valossa

Uusimmat kommentit

03.12 | 11:10

Hei, Risto. Tämä on Hengellinen kotikirjasto, ei Mairen kotisivu. ...

03.12 | 04:10

En ole aikoihin kuullut mitään näin upeita.Syvät,kaun...

26.11 | 22:13

Aivan upeita ja koskettavaa musiikkia.Vierailit,säestit ja lauloit Varapäree...

03.11 | 15:39

Tässä kansiossa, Markon kuvia-ensimmäinen ylläpitäjä. Myös ...